Obchodní podmínky

Pro vkládaní zboží do košíku a odeslání objednávky vás navigační prvky internetového obchodu (e-shopu) intuitivně povedou. V případě jakýchkoliv potíží s nákupem nás neváhejte kontaktovat.

Provozovatel:
Reisenthel CS s.r.o.
Čs. Brigády 141, 768 61 Bystřice pod Hostýnem
Česká republika
E-mail: eshop@reisenthel.cz

Telefon: +420 573 379 667
Fax: +420 573 379 666

Obchodní podmínky

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, dále platnou cenu objednaného zboží v Kč vč. DPH, způsob doručení a platby, výši přepravého, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (kupní smlouvou) je kupující neodvolatelně vázán.

Termín dodání a doprava

Zboží bude odesláno na vámi zadanou adresu balíkovou přepravní službou České pošty, nebo zásilkovou společností PPL nejpozději na druhý pracovní den po obdržení objednávky. Pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese v okamžiku dodání, budete si muset zásilku vyzvednout osobně na vaší poště. Úložní doba zásilky je 7 dnů. Přepravné (cena za poštovní zásilku, cena za dobírku a cena za balné) činí celkem 120,– Kč. Termín dodání balíku České pošty je zpravidla následují pracovní den po jejín odeslání!

V případě, že objednané zboží není na skladě, budeme vás informovat mailem, nebo telefonicky o možném termínu doručení. V tomto případě máte možnost rozhodnout se zda termín akceptujete nebo objednávku zrušíte.

Způsob platby:

V současné době akceptujeme pouze placení formou dobírky v CZK.

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně, a to buď na adrese: Reisenthel CS s.r.o., Čs. Brigády 141, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, nebo e-mailem na eshop@reisenthel.cz nebo faxem na čísle +420 573 379 666. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést konkrétně o jaké vady se jedná a jak se projevují.
  3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Reklamace se řídí zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění viz. Reklamační řád.
  5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka viz. Záruka Reisenthel.
  6. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 7 dnů od obdržení reklamace, o postupu a způsobu vyřízení.

Záruka vrácení peněz

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost je bez uvedení důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze (ať již bankovním převodem nebo složenkou).

Podmínkou vrácení peněz je:

  1. Zboží musí být naprosto nepoškozené, v originálním obalu (sáčku), dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.
  2. Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
  3. Ve vracené zásilce musí být vložena kopie faktury a uvedeno číslo účtu, pro rychlé vrácení peněz.
  4. Vráceny jsou pouze peníze za zboží, nikoli přepravné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.
  5. Zboží zašlete na adresu: Reisenthel CS s.r.o., Čs. Brigády 141, 768 61 Bystřice pod Hostýnem.

Ochrana soukromí

Soukromí je velmi cenná věc, proto je plně respektujeme. Abychom vám mohli nabídnout kvalitní služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data.

Na objednávkovém formuláři od uživatelů vyžadujeme informace, které slouží jako kontakt na dodávku objednaného zboží, nebo k zaplacení příslušné částky.V případě problémů s dodávkou slouží tato informace k umožnění kontaktu se zákazníkem. Provozovatel serveru je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty.

Shrnutí

Společnost Reisenthel CS s.r.o. si váží vaší důvěry a chrání vaše soukromá data před zneužitím. Tyto informace potřebujeme jen proto, abychom zkvalitnili naše služby. Ještě jednou zdůrazňujeme, že je neposkytujeme třetím stranám.

Váš souhlas

Používáním internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech společností Reisenthel CS s.r.o. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.

Reklamace přepravních služeb České pošty a společnosti PPL

Vážení zákazníci,
naše zboží k vám putuje prostřednictvím přepravní balíkové služby České pošty. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená, a proto se řiďte prosím následujícími pokyny:

  1. Než za zboží zaplatíte, tak si zásilku prosím vždy nejprve prohlédněte před dopravcem zda není poškozena a jestli její hmotnost odpovídá objemu objednaného zboží.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
  3. Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít. Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe.

V případě problému s dopravní službou pište na adresu eshop@reisenthel.cz. Do předmětu uveďte „Stížnost na přepravu“, popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování v internetovém obchodě.

Platby ze zahraničí

Ze zahraničí příjímáme platby v české měně a v eurech. Při převodu jdou bankovní poplatky na vrub zákazníka. Na Slovensko zboží nedodáváme, vzhledem k vysokým přepravním nákladům a bankovním poplatkům.